Zo dat is lang geleden. Alles lag een beetje stil door school en de rest van mijn drukke leven. Er zweeft een mug om me heen. Laat ik maar weer eens een film doen, nee een serie voor de afwisseling. Glee.Van: Ian Brennan. Met oa Matthew Morrison, Lea Michele, Cory Monteith, Chris Colfer, Dianna Agron, Jayma Mays, Kevin McHale, Jane Lynch en Jessalyn Gilsig. Wat veel mensen. Ik vind het een geniale serie! Er zit humor in en muziek. Ik twijfel wel een beetje of al die mensen dat echt zelf hebben gezongen, het klinkt gewoon altijd zuiver. Soms krijg ik kippenvel als ze weer een prachtig lied zingen. Verder gebeurd er erg veel in de serie. Er zijn meedere verhaal lijnen wat het soms ingewikkeld maakt maar het houdt je wel geboeid. IK moest ontzettend lachen toen Kurt Hummel (Chris Colfer) op Beyonce- Single Ladies ging dansen. Ik vind gay guy's echt geniaal. Zoals Adam Lambert, hij is ook cool. 20 november is hij is Nederland, Amsterdam Paradiso. Maar nu dwaal ik af. Liefde, drama, zang, dans en humor, het komt allemaal voor in Glee. Het is misschien wel moeilijk om in de serie te stappen. Kijk anders gewoon voor de leuke muziek. 20.30 uur op RTL 5 elke dinsdag met daarna Modern Family. Een andere serie die ik nog nooit heb gezien.
X
