Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen bij deze film. Het acteerwerk is geweldig. Jake Gyllenhaal laat hier echt zijn talent zien, net zoals bij Brokeback Mountain. Ook de andere acteurs verdienen een complimentje. Het verhaal is heel erg goed, maar vaag. Voor deze film is het niet erg dat het vaag is, want dat past bij de film. Het is ook een interessant verhaal. Je gaat heen en terug in de tijd en het is moeilijk te ontdekken hoe het precies zit. Daarom bleef ik, na de film gezien te hebben, nog lang over de film nadenken. De film is soms wat eng en goed spannend.
Er is een vervolg op deze film, maar deze verscheen direct op dvd en heeft nooit in de bioscoop gedraaid. Ik ben aan de ene kant erg benieuwd naar deze film, maar aan de andere kant weet ik dat het een slechte film is. Ik ga de film wel kijken en laten weten hoe de film was.
X







