Van: Jon Favreau. Met oa: Robert Downey Jr., Gwyneth Paltrow, Terrence Howard, Jeff Bridges en Shaun Toub.Ik werd per direct verliefd op deze film na de eerste minuut. Ik ging deze film geheel onverwacht kijken, want hij kwam op tv zonder dat ik het wist en toen kwam ik erachter dat hij op tv kwam een paar minuten voordat hij begin dus ik had geen keuze. Het acteerwerk is geweldig en Robert Downey Jr. heeft me overtuigd dat hij wel kan acteren. Jeff Bridges is natuurlijk gewoon goed, dat heeft hij al laten zien in The Big Lebowski, wat ook een briljante film is. Waar ik vooral van onder de indruk was, zijn de hightec snufjes die in deze film zitten. De pratende computers, het wonder pak met de wonder technologie in het midden. Wat zal er gebeuren als dat echt zou gebeuren? Wordt alles erger of beter. Dat wil ik wel weten.
Ik heb een voorliefde voor rampenfilms, actiefilms met belachelijke achtervolgingen en heldenfilms. De beste heldenfilms waren er eerst als strips. Het idee van Iron Man is geweldig. Jammer genoeg kan ik niet oordelen of de strip goed verfilmd is, maar het is een goed lopend verhaal. Niks mis mee.
Vrijdag 7 mei 2011 om 20.30uur op RTL5 komt Hankock met Will Smith. Kijken!
x

Geen opmerkingen:
Een reactie posten