skip to main |
skip to sidebar
Crash
Van: Paul Haggis. Met oa Michael Pena en Terrence Howard. Ik vond het niet nodig om de acteurs en actrices erbij te zetten want die kan je lezen op het plaatjes, behalve twee personen die niet op het plaatje staan en toch een belangrijke rol spelen. Dit kan een ingewikkelde film zijn. Je begint bij een moord, dan ga je terug naar die dag daarvoor en zie je allemaal verschillende verhalen. Tijdens het kijken moet je daar niet te veel over nadenken. Wat me echt verbaasde was dat Ludacris erin speelde. Ik wist helemaal niet dat hij kon acteren. Ik ken hem van het liedje Baby- Justin Bieber, maar ik vond het niet zo'n leuk nummer. Verder heeft de film wel een indruk achtergelaten. Het gaf zo'n duidelijk beeld van racisme, ik had nooit gedacht dat racisme zo erg kon zijn. Matt Dillon speelt de ergste racist, hij houdt een man en een vrouw aan alleen maar om hun huidskleur. Het schokte me, zoiets doe je toch niet. Gelukkig is dit een film, maar als het er ook zo aan toe gaat in de echte wereld, moet daar iets aan gedaan worden. Mocht je nu denken: Oh die wil ik wel zien! En je houdt van happy endings. Dan raad ik je deze af, want een happy ending is het nou niet echt.x
Geen opmerkingen:
Een reactie posten