14-05-2010

Alice in Wonderland


Van: Tim Burton. Met oa Mia Wasikowska, Johnny Depp, Helena Bonham Carter, Anne Hathaway en Alan Rickman. Jullie hebben er vast wel van gehoord, de nieuwste Alice in Wonderland. Het moest een soort van vervolg zijn op de vorige Alice in Wonderland films. Tim Burton heeft weer een mooi werk geleverd, maar het kostte dan ook wel erg veel. De film was, nee is in 3D in de bioscoop, maar niet voor heel lang meer. Het acteer werk is goed gedaan en ja, natuurlijk vind ik Johnny Depp helemaal fantastisch. Mia Wasikowska heeft nu een goed begin voor een leuke acteer carriere. Het enige nadeel vond ik dat de emoties wat oppervlakkig waren en het liedje bij de aftiteling. Avril Lavigne moet niet meer zulke liedjes zingen. Nieuwsgierig: http://www.youtube.com/watch?v=NZ_fBiJn9LA . De film is op 1 juni op DVD. Misschien gaat Tim Burton nog een vervolg maken omdat de film ongeveer $36 miljoen (als ik het me goed herinner) heeft opgeleverd. Ik zou het niet erg vinden =D. Het plaatje wil maar niet uploaden, sorry.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten