26-05-2010

NCIS


Ik heb besloten ook serie's te gaan doen, dus hier is de eerste. Dan heb je ook de kans om eens te kijken op tv.
Van: moeilijk te bepalen, sorry. Met oa Mark Harmon (Leroy Jethro Gibbs), Micheal Weatherly (Antony ''Tony'' Dinozzo) , Sean Murray (Timothy McGee), Cote de Pablo (Ziva David), Pauley Perrette (Abby ''Abs'' Scuito) en David McCallum (Dr. Donald ''Ducky'' Mallard). Deze serie is een grote hit in de V.S. en hier ook geloof ik. Ik ben echt een grote fan en vind het ook niet erg om afleveringen vaker te zien. De seizoenen worden door elkaar heen gegooid dus als je ze netjes achter elkaar wilt zien moet je hem op DVD kopen. De serie gaat over een team dat moorden op mariniers onderzoekt. Daar komen veel verassingen bij, leuke grapjes en interessante film weetje van Dinozzo. Iedereen heeft zo zijn of haar eigen bijnaam, die heb ik er ook bij gezet. Als je de kans hebt om een keer te kijken moet je dat zeker doen. Het moeilijke van een serie is dat je soms dingen niet snapt, maar als je het gaat volgen wordt alles duidelijk. Ik volg het al vanaf dag 1 en ben sindsdien verslaafd geraakt. NCIS, zondag op Veronica 20.30 uur en meteen daarna NCIS:LA en dinsdag twee keer op SBS6 om 20.30 uur.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten