07-05-2010

Waarom?

Tja, waarom ben ik hieraan begonnen, omdat ik het leuk vind. De naam, ik kon zo snel niks anders bedenken en het klinkt leuk. Ze hebben mijn lievelings lettertype niet :(. De eerste teleurstelling en vast niet de laatste. Ik ga jullie telkens vertellen wat ik van een film vond die ik dezelfde dag of week nog heb gekeken. Even wat belangrijke feitjes:
Favoriete film: Pirates of the Caribbean
Favoriete acteur: Johnny Depp (L)
Favoriete actrice: Kirsten Dunst (eigenlijk heb ik geen favoriete actrice, maar ik word wel altijd blij als ik hoor dat zij in de film speelt die ik ga kijken)
Meer belangrijke dingen zijn er niet en soms zet ik plaatjes bij de films soms ook niet, alleen als ik er zin in heb.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten