
Van: Richard LaGravenese. Met oa Hilary Swank, Gerard Butler en Lisa Kudrow. Een huilfilm, voor mij dan. Ik had traantjes in mijn ogen en dat gebeurd niet vaak. Misschien kwam het doordat ik medelijden had of doordat Hilary het zo geweldig bracht. Het is wel echt een meidenfilm, dus mannen pas op! Ik had de film opgenomen en heb daardoor het einde niet gezien, kunnen jullie mij vertellen wat er gebeurde? Ik had nog nooit een film gezien met Gerard Butler en ik wist ook niet dat hij zo leuk acteerde. Voordat The Bountyhunter uit kwam had ik nog nooit van hem gehoord, tijd voor een beetje onderzoek. Verder is het een originele film en als ik ooit een man verlies wil ik dat hij dit ook doet.
Zaterdag moet! je echt naar Epic Movie kijken, om 21.30uur op Veronica. De meimaand filmmaand is bijna afgelopen :(. Jammer voor mensen zoals ik, die erg van films houden. Maar kijken alstublieft.
x

Geen opmerkingen:
Een reactie posten