
Van: Penny Marshall. Met oa Robert de Niro, Robin Williams en Julie Kavner. Ik word al blij als ik Robert de Niro zie staan als acteur bij een film en als je dan ook nog van je moeder hoort dat het een hele goede film is dan moet je hem wel zien. Dat heb ik dus ook gedaan en ik heb de hele tijd zwijgend en vol verbazing zitten kijken. Ik heb nog nooit zo'n goed geacteerde film gezien. Ik zei wel dat ik dat niet goed kon inschatten, maar dit keer is er niemand die mij tegen zou spreken. Het is een waar gebeurd verhaal en een verfilming van een boek, daardoor krijg je zo'n leuk tekstje op het einde wat er verder gebeurde. Het verhaal is magisch en ongelofelijk, je wilt niet dat de film ophoudt en dat het zo eindigt als het eindigt. Ik ben niet zo dom om het einde te verklappen, dat zou sneu zijn. Wat nog meer sneu is dat niemand mijn blog volgt, maar dat komt nog wel. Ik ben van plan wat vriendinnen en vrienden erover te vertellen alleen schaam ik me er een beetje voor. Kijk de film maar gewoon, je kan hem echt op elke gelegenheid kijken. Ik ga eens uitzoeken hoe je het voor mekaar krijgt dat mensen je gaan volgen.
x

Geen opmerkingen:
Een reactie posten