
Van: Andy Tennant. Met oa Will Smith, Eva Mendes, Kevin James en Amber Valletta. Wat zal ik over deze film zeggen, leuk? Gezellig? Ja, het is een leuke film voor een gezellig avondje op de bank. Het is ook een originele film met veel afwisseling, maar ik ben er niet weg van. Liefhebbers van romantisch komedie's moeten deze film zeker zien. Als je meer van actie en spanning houdt, zoals ik, kan je deze overslaan. Will Smiths acteer presentatie's zijn erg goed, hij is dan ook wel een geweldige acteur. De laatste tijd heb ik niet meer echt iets van hem gehoord. Ik wil Hancock heel graag zien, en er komt een Men in Black 3. Eva Mendes is niet een actrice waarbij ik sta te springen maar dat is gewoon een persoonlijke mening. Toch is het een leuke film om te zien.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten