
Van Sofia Coppola (dochter van Francis Ford Coppola). Met oa: Kirsten Dunst, Jason Schwartzman, Danny huston en Judy Davis.
Ik had deze film al een keer gezien en vond hem toen al fantastisch. Het is wel meer een meisjes film, vanwege de meisjes dingen die erin voorkomen. Dit keer snapte ik de film ook beter omdat ik op school net de franse revolutie had gehad. De kostuums zijn fantastisch en de filmlocatie's ook. De film is ook echt in Versailles (waar het allemaal afspeelt) opgenomen en dat levert hele mooie beelden op. Er speelt een vrouw in die heet Mary Nighy, zou zij de dochter van Bill Nighy zijn? Of is het gewoon toeval. Nou dat vind ik wel even genoeg over deze film, als je nog vragen hebt moet je die vooral stellen.
Ik heb een grote mededeling: ik heb nog nooit een film uit de twilight reeks gezien en ook de boeken niet gelezen. Het wordt dus hoog tijd om dat eens te gaan doen, maar alleen de films kijken. Wow ik heb net een plaatje erin gezet en het past precies.
x

Geen opmerkingen:
Een reactie posten